Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы. » Абай атындағы қазақ орта мектебі
"Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі
"Абай атындағы қазақ орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72833) 3-51-39
Есепші бөлімі:
+7(72833) 3-54-15
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы.
17
июнь
2021

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы.

Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 6 сәуірде № 20317 болып тіркелді

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 1-қосымша


Орта білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесі:


1)                  орта білім беру ұйымдарына арналған 1-4 сыныптарға арналған сынып журналы;

2)                  орта білім беру ұйымдарына арналған 5-11 (12) сыныптарға арналған сынып журналы;

3)                  орта білім беру ұйымдарына арналған мектепалды сыныптарының журналы;

4)                  орта білім беру ұйымдарына арналған факультативтік сабақтардың немесе үйде оқыту журналы;

5)     орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары;

  1. орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспары;

7)     жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер; 8) тәлімгер педагогтің жас маманмен жұмыс жоспары.

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 6-қосымша

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар

____________пәні___________сыныбы Аптасына:___сағат, барлығы:____сағат


Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 7-қосымша

___________________________________________ (білім беру ұйымының атауы)

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

___________________________________________ (сабақтың тақырыбы)


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. Педагог пәннің ерекшелігі мен оқушылардың қажеттілігіне қарай қосымша элементтер енгізуге құқылы.

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 8-қосымша

____________________________________________  (білім беру ұйымының атауы) 

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер ______ тоқсан ____________ пәні бойынша Сынып: Оқушылар саны: Педагог: Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау


1.  ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)төмен   (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

2.  Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:   _______________________________________________

3.  Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың  себептері: _______________________________________________________________________ 4. Жоспарланған түзету жұмысы:____________________________________________________

Дата________________Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 9-қосымша

Тәлімгер педагогтің жас маманмен жұмыс жоспары ___________ оқу жылы 

Жас маман туралы мәліметтер


Тәлімгердің жас маманмен қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және мазмұны бойынша іс-шаралар

Қызмет мазмұны

Жұмыс нысаны

Мерзімі





Педагог-тәлімгер туралы мәліметтер 

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)


Білімі


Қандай          оқу      орнын            қашан бітірді


Оқу орнын бітірген жылы


Дипломы  бойынша

мамандығы


Педагогикалық өтілі


Лауазымы


Тәлімгер        жұмыс            істейтін сыныптары


Біліктілік санаты


Жұмыс жоспары

жас маманның табысты бейімделуі үшін ұйымдастыру-әдістемелік жағдай жасау, біліктілік қызметінде сәтті пайдалану үшін жас маманның кәсіптік білімі мен дағдыларын қалыптастыру

Міндеттері

- жас маманның кәсіби және психологиялық бейімделуі үшін жағдай жасау;

-жас маманның оқыту- жас маманның оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру деңгейін арттыруға әдістемелік көмек көрсету;

-жас маманның шығармашылық қызметінің өзіндік өрнегін қалыптастыру үшін жағдай жасау; -үздіксіз білім алуға қажеттілік пен ынталандыруды дамыту.

Жұмыстың негізгі бағыттары

-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамамен жұмыс; 

-мектеп құжаттамасымен жұмысқа көмек; 

-жұмыс бағдарламаларын, сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша кеңес беру; -сабақты ұйымдастыруға көмек; 

-болжау жұмыстарын жасауға және талдауға көмек; -өзара сабаққа қатысу.

Қорытынды

Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп

 Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 10-қосымша

Бекітемін

Басшының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары ____________

20__ж "___" ____________

____________________________________________ (білім беру ұйымының атауы) Тәрбие жұмысы жоспары

(Орта, техникалық және кәсіптік білім, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарына арналған) _______________ оқу жылына

Педагог_______________________________________________________________ (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Тобы/сыныбы_________________________________________________________ (топтың/сыныбын атауын көрсету)

Тәрбие жұмысының атауы

Аяқтау нысаны

Жауаптылар

Орындау мерзімі

I. Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасы зету

ІІ. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету

ІII. Іске асыру тетіктері: тәрбиенің басым бағыттары бойынша іс-шаралар

1. Бағыты: жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие

Мақсаты: Отанға ұтымды және эмоционалды ққарым-қатынасы, мемлекет пен қоғамның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңсыздыққа қарсы тұратын, балалар мен жастар ортасында қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға дайын заңдарын меңгеру және сақтау қажеттілігі бар патриот пен азаматты қалыптастыру.

2. Бағыты: рухани-адамгершілік тәрбие

Мақсаты: тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпы адамзаттық құндылықтарымен, нормалары мен дәстүрлерімен келісетін рухани-адамгершілік және этикалық қағидаларын, оның моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын қайта жаңғырту туралы "Рухани жаңғыру" құндылықтары негіздерінің, оның ішінде "Құндылықтарға негізделген білім беру", "Қоғамға қызмет" жобаларын іске асыру арқылы терең түсінігін қалыптастыру.

3. Бағыты: ұлттық тәрбие

Мақсаты: жеке тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, ана тілі және мемлекеттік тілге, қазақ халқының мәдениетіне, Қазақстан Республикасының этностары мен этностық топтарына құрмет көрсетуге бағыттау.

4. Бағыты: Отбасылық тәрбие

Мақсаты: ата-аналарға білім беру, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және балаларды тәрбиелеу жауапкершілігін арттыру.

5. Бағыты: Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие

Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы көзқарасты қалыптастыру, экономикалық ойлауды және тұлғаның экологиялық мәдениетін дамыту.

6. Бағыты: Интеллектуалды тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу

Мақсаты: әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық, оның ішінде балалардың кибермәдениеті мен кибергигиенасы бойынша мәдениетті дамытуды қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру. 

7. Бағыты: көпмәдениеттік және көркем-эстетикалық тәрбие

Мақсаты: Жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, жеке тұлғаның өнер мен шынайылыққа эстетикалық объектілерді қабылдауға, меңгеруге, бағалауға дайындығын дамыту, оның ішінде "Ұшқыр ой алаңы" мектеп оқушыларының дебаттық қозғалысы" жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру арқылы білім беру ұйымдарында полимәдени орта құру.

8. Бағыты: дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

Мақсаты: Салауатты өмір салты дағдыларын табысты қалыптастыру, дене және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтауды білу үшін кеңістік құру.

басқа бағыттар

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 11-қосымша

____________________________________________  (білім беру ұйымының атауы) 

Орта білім беру ұйымдарына арналған ата-аналары жиналысының хаттамасы

Өткізілген күні_____________ (жылы, күні, айы ) Қатысқандар:_____ (тізім қоса тігіледі) Күн тәртібі: 

1. Тыңдалды: 

1. Қаралған мәселенің атауы. 

2.Сөйлегендер: 

1. (Т.А.Ә.(болған жағдайда) сөйлегендер сөзінің қысқаша мазмұны. 

3. Қаулы етті: 

1. Аталған мәселе бойынша шешім. 

Төраға _____________ (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Хатшы_____________ (Т.А.Ә.(болған жағдайда)

12)осы бұйрыққа 12-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған білім алушының жеке іс қағазының нысаны;

13)осы бұйрыққа 13-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған 1-4 сынып білім алушысының үлгерімі туралы табелінің нысаны;

14)осы бұйрыққа 14-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған 5-11 (12) сынып білім алушысының сабақ үлгерімі туралы табелінің нысаны;

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 15-қосымша

Бастапқы бет ____________________________________________ (білім беру ұйымының атауы)

Орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-тәрбие жұмысы жоспары

______________ оқу жылы


Қазақстан Республикасы


2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 16-қосымша

Орта             білім            беру            ұйымдарына            арналған            мектепті       дамыту                   жоспары

___________________________________________ (білім беру ұйымының атауы)

1.  Оқушылар контингенті . Жылдар бойынша оқушылар контингентінің өзгеруі


2.  Оқу кезеңдері бойынша 5 жылға білім сапасының көрсеткіштері


3.  5 жыл ішінде пәндер бойынша оқу сапасына салыстырмалы талдау (%) Қорытынды аттестаттауды талдау


Қорытынды аттестаттау нәтижесі бойынша пәндердің рейтингісі


  1. Оқушылардың қалалық (аудандық, облыстық, республикалық) пән олимпиадаларына қатысуын талдау


Қазақстан Республикасы


2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 17-қосымша

Мектепішілік бақылау жоспары

______________ оқу жылы

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау

объектісі

Бақылау субъектілері

Бақылау түрі

Бақылау нысаны

Бақылау

әдістері

Жауаптылар

Орындау мерзімдері

Қорытындысы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау














Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау














Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау














Базалық және қосымша білім беруді қамтамасыз етуді бақылау














Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау














Оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу сапасын бақылау














  • 18) осы бұйрыққа 18-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған бұйрықтарды тіркеу кітабының нысаны;
  • Ескерту: Бұйрықтарды тіркеу кітабы (бұдан әрі – Кітап) орта білім беру ұйымдарында негізгі қызмет бойынша, кадрлар және оқушылардың жеке құрамы және ауысуы бойынша жүргізіледі.
  • 19) осы бұйрыққа 19-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған педагогикалық кеңесі хаттамалары кітабының нысаны;
  • 20) осы бұйрыққа 20-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған педагогтердің жеке құрамын есепке алу кітабының нысаны;
  • Жұмысқа кірген педагогикалық қызметкерлер келесі нөмір тәртібімен жазылады. Бір бетке 10 адамнан артық жазылмайды.

21) осы бұйрыққа 21-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған білім алушыларды жазатын алфавиттік кітабының нысаны;

  • 22) осы бұйрыққа 22-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған кеткен білім алушыларды есепке алу кітабының нысаны;
  • 23) осы бұйрыққа 23-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған келген білім алушыларды есепке алу кітабының нысаны;

Орта білім беру ұйымының іс-қағазында осы ұйымға шекарасы нақты белгіленген шағын ауданның, шағын аудан картасының бекітілуі туралы аудан, қала, ауыл, ауыл округі әкімі шешімінің көшірмесі болады

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 24-қосымша

Бастапқы бет ____________________________________________

(білім беру ұйымының атауы)

Бекітілген:

Басшы________

(Т.А.Ә.(болған жағдайда) 20___ж. "____"______

Орта білім беру ұйымдарына арналған ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары

___________ оқу жылы

Мектептің әдістемелік тақырыбы:__________

Ғылыми-әдістемелік жұмыс мақсаты:_______

Ғылыми-әдістемелік жұмыс міндеттері:_____ Жұмыс нысандары:______________________


Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Бұйрығына 25-қосымша (білім беру ұйымының атауы)

Орта білім беру ұйымдарына арналған оқу жұмыс жоспары 

_______ оқу жылы 


Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130

Орта білім беру ұйымдарына арналған педагогтердің Бұйрығына 26-қосымша оқу жүктемесі (тарифтеу) туралы мәліметтер

Тегі,       аты, жағдайда)

әкесінің

аты

(болған

Лауазымы

Дипломы бойынша

білімі

Педагогика-

лық еңбек

өтілі

Жүргізетін пәні,

Қандай пән бойынша санаты бары, берілген күні және аяқталу мерзімі

Лауазымдық санаты

Ағылшын               тілін меңгеру сертификатының болуы

1

2




3

4

5

6

7

8

9

Біліктілігі үшін қосымша ақы

Барлық сағаты

Аптасына немесе жылына сағат саны

Оның ішінде лицейде/гимназияда

Дәптер тексеру


Жаңартылған білім мазмұны бойынша сағат саны


шебер

зерттеу ші

сарапшы

модера тор


1-4

5-9

10-11

1-4

5-9

10-11

1-4

5-9

10-11



10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24













































Штаттықкесте

___________________________________________

(білім беру ұйымының атауы)


Қазақстан Республикасы

 № 130 Бұйрығына 27-қосымша

(білім беру ұйымының атауы)

Орта білім беру ұйымдарына арналған ғылыми-әдістемелік кеңес хаттамасы №__ 20__ жылғы "__" _______ Төраға: 

Хатшы: 

Қатысқандар:_____ (тізім қоса тігіледі) 

Күн тәртібі 

1.Қаралған мәселенің атауы. Отырыс барысы 1. Тыңдалды: 

1.   Аталған мәселенің атауы 

2.   Сөз сөйлегендер: 

1. (тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) сөйлеген сөздердің қысқаша мазмұны. 

3. Қаулы етеді: 

1. Аталған мәселе бойынша шешім 

Төраға _____________ (Т.А.Ә. (болған жағдайда) 

Хатшы_____________ (Т.А.Ә. (болған жағдайда)

  1. осы бұйрыққа 28-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған босатылған және ауыстырылған сабақтарды есепке алу журналының нысаны;

Ескерту: Босатылған және ауыстырылған сабақтарды есепке алу журналын әрбір мектепте директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары (директор) жүргізеді.

  1. осы бұйрыққа 29-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған білім алушылардың үлгерімі туралы табельдерді есепке алу кітабының нысаны;
  2. осы бұйрыққа 30-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған негізгі орта білім беру ұйымын бітіргендігі туралы аттесттатты беру және есепке алу кітабының нысаны; 
  3. осы бұйрыққа 31-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған жалпы орта білім туралы аттестатты есепке алу және беру кітабының нысаны; Кітаптың беттері нөмірленіп, бау өткізіліп аудандық (қалалық) білім бөлімінің басшысының мөрі және қолымен бекітіледі.

Кітаптың беттері нөмірленіп, бау өткізіліп аудандық (қалалық) білім бөлімінің басшысының мөрі және қолымен бекітіледі.

Кітап оқу жылының қорытындысы бойынша ақпараттық жүйеден жүктеліп, кітаптың беттері нөмірленіп, бау өткізіліп мектеп директорының мөрі және қолымен бекітіліп, сақталуы қамтамасыз етіледі. (30-31 қосымша)

  1. осы бұйрыққа 32-қосымшаға сәйкес орта білім беру ұйымдарына арналған мақтау грамоталарын және мақтау қағаздарын беруді есепке алу кітабының нысаны.